Världens sötaste, skrattande, svart håriga pojke!!!

Heeeej! Nu försöker jag sova. Har varit en jävligt lång dag med massa missbildade vänner... Älskar dom ändå<3
Jag har en jätte konstig känsla just nu.
Fick den efter att jag gick på bussen hem. När jag gick på satt en jätte söt kille där, asså.. Det är fan inte ofta jag lägger märke till hur söt en kille är.. :O
Han satt där med sitt svarta hår och såg allmänt osäker ut. Satte mig två sätten bakom honom. Han kollade bak då och då. Jag log varenda gång. Han vände fort huvudet när jag såg honom i ögonen. När jag tryckte stop och skulle gå av. Följde han mig med sin blick. Kollade mig djupt i ögonen, jag såg inte kanten och snubblade... Han skrattade jätte söt. När jag började gå och bussen åkte vidare. Log han mot mig igenom rutan..... Asså fattar ni att jag inte förstår överhuvud taget vart känslan kommer ifrån. Herre Gud?! Vet inte vem det är ens. Tråkiga är att jag vet att jag aldrig kommer få se ett finare leende än vad jag såg idag.// matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0