True

Jag orkar verkligen inte fixa mig på dagarna. På riktigt, jag orkar inte.
Jag är så otroligt trött på mitt tråkiga utseende, hur fjolligt det än låter.
När jag vaknar på morgonen och kollar mig i spegeln så suckar jag bara och anstränger mig inte ens för att försöka vilja fixa mig. Pallar knappt måla ögonbrynen, gör det ändå för jag ser helt skev ut annars.
Jag finner ingenting som är särskilt fint på mig, det känns som om jag blir fulare för varje dag som flyger förbi.
Alla jag träffar/ser bilder på ser på något sätt bättre ut än mig. Jag orkar inte känna såhär längre. Det suger.
Mitt hår är för kort, mina ögon har konstig form, mina läppar är för små, mina ögonfransar är för korta och mina nyckelben inte tillräckligt synliga. Kan verkligen fortsätta i dagar.
Allt suger.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag typ älskar ditt hår och dina ögon, just sayin

2012-06-24 @ 16:03:28
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0