NATTUGGLA!

TJENNA! är as trött. men jag kan verkligen inte sova... Snakcar skype med wikkie och chillar med lite äpple. Letade as länge efter godis och skit men efter 5 min letande hörde jag en massa ljud och blev as rädd. Så jag sprang och la mig ist. Men det skrämmande ljudet var inte jätte läskigt. Bara ett par nakna 50 åringar som hade sex! :D
Jag har typ planer på att färga håret blått. Det är ju fan as gulligt. Blev typ kär i detta håret.
Jag är varken emo lr typ punkare men jag älskar verkligen färgglatt hår!! Dock är jag inte ett stort fan av att sticka ut.. så nu tycket jag att alla ska färga håret blått och göra det lite mer mainstream.. <3<3
#lycklig kille#(åå nej, mina design kvistar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0