KOrtaste Dagen, MED BULLE och ont i foten...! :O

fick sluta 10.00 idag :O<3 Höhö, sitter i kapprummet på skolan och pluggar lite smått. Alla andra har gått till nösnäs och drar i ett rep.. alltså dragkamp. Men jag har nån konstig grej i foten så den gör ont om jag anstränger den för mycket. Så jag stannade ist. Bestämmde mig för att vara lite snäll mot mig själv och köpte en go bulle. Det var nog den goaste bullen jag någonsin ätit.

Asså jag är helt själv med vanessa. Hon har gjort ett tennisracks fodral i slöjden.. men den passar lika bra som huvudbonad..
Nu drar jag till torget, hejdå!!
Pooff, borta...
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Det ser ut som om jag varit med i SAWfilmerna och skärde ut min tunga... så nu sitter den lite fel

2012-06-01 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0