Gud vad jag stör mig på "tjocka" personer..

Hej snygga tjejer och killar.
Har precis ätit pizza som jag älskar :D blev så otroligt mätt. Den där känslan när man känner sig allmänt tjock och knappt kan andas. Den är så jävla go. Dom flesta(iaf dom jag känner) tänker för mycket på hur dom ser ut. Visst man får vara missnöjd men kan man inte hålla det för sig själv? Det är verkligen jätte störande att höra på när smala tjejer som väger 50 kg tycker dom är allmänt feta.. Lr när lite större tjejer/killar klagar på att dom inte har några muskler.. Mm. Lr när en som har bröst klagar på att hon har för små.. Det är jätte jobbigt att höra på eftersom jag själv har mindre. Det är så störande. Det är som att man samtidigt klagar på den personen man är med när man klagar på sig själv. Om man inte har något annat att säga, håll tyst. Visst, jag har också klagat. Men när jag hör hur extremt töntigt det låter när andra klagar på hur dom ser ut har jag bestämt mig för att lägga av med det. Prata om vädret ist. Mycket bättre.!!
Kom ihåg, du är fin som du är. Ändra dig inte för någon annan. Om nån annan vill ändra på dig är det inte en riktig vän. Var dig själv och lär dig älska dig själv om du inte redan gör det.




Tumblr_m41feg76z21r4yovwo1_500_large



Kram ifrån en perfect kropp//matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0