GJORT HÅL I LÄPPEN???

Kollar om jag passar i läpp piercing. Tog en kula ifrån ett örhänge och limade fast XP
Jag tycker det är så jävla snyggt men piercingar och har funderat as länge på att skaffa en. Men mamma har aldrig tyckt det har varit fint.. men efter långa diskutioner har vi kommit fram till at det är mitt ansikte, min kropp och vad jag gör med den är mit val. Sen har jag också försökt förklara för henne att insidan ändras inte beroende på hur man ser ut på utsidan. :D
så efter sommaren gäller det.
Så nu har jag bestämmt mig. Ska ta det under läppen. Men eftersom man inte får bada om man är ny piercad ska jag ta den efter sommaren!! :D
Kram # lycklig cheeej// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0