Asså hej

Har totalt glömt av att jag ens har en blogg, kommer inte bli stor i bloggvärlden om jag fortsätter såhär alltså.
Men nu så jävlar skriver jag, så läs för helvete.

Fredag: Metaltown var asbra. Marilyn Manson är min gud, Trivium är asbra och In Flames var uppiggande.
Lördag: farmor var väl också bra, men när pappa senare sa på kvällen att jag inte behövt följa med blev jag arg.
Söndag: Städade som fan!!!! Och sov hos Sandra
Måndag: Vaknade hos Sandra, åt frukost och tog på mig lite kläder för att åka in till Gbg och möta upp äcklen från Stockholm och Isballe.
Tisdag: Var i Gbg med äcklen och Isballe
Idag: Sover i båten med Äcklen och Isballe
Skoja, de är inte äckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0