<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag tänker på dig hela dagen och på natten drömmer jag om dig. Detta tar aldrig slut. Första gång jag såg dig blev jag förälskad i hur söt du var.
Jag såg dig sitta på marken med en cigg i handen. Du lyfte upp huvudet och fångade min blick. Det var som om tiden stannade. Det var dagen då jag insåg att jag var bisexuell. Jag har alltid funderat på om jag varit det, men sen den dagen har jag vetat. Jag har haft det som en hemlighet eftersom jag har en kristen familj, och enligt vissa i familjen är det fel. Men det går inte att gömma längre, jag är kär i en tjej. Hur ska jag gömma det?
Det är den finaste person jag träffat.<3 kan inte gömma mig längre.
.
Kram// matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0