Tatueringar, människor och Ucklum.

Hola comrádes!
Kan inte spanska, försökte ändå.^
Ligger i min kära vän Belliz röda soffa och chillaxar med en uggla på axeln.
Idag har jag varit med ASMÅNGA. På riktigt. Asmånga. Okej var inte riktigt med alla, men har träffat fan typ hälften av alla jag känner. Anyways så spenderade jag största delen av dagen med Yasse, Matilda, Belliz, Eddie, Simon, Calle och Eric. Har åkt buss, chillat, åkt mer buss och suttit i min säng.
Sover hos Belliz under denna natten, för att i morgon spendera dagen på Fregatten och något som heter Ungagemang och är för oss unga arrangörer i olika städer. Kommer alltså lära känna massamassa nya i morgon från olika städer, ganska taggad ändå.

Förresten, Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0