Mår skit!

Asså seriöst. Jag mår så jävla dåligt just nu. Känner mig sjuk och allmänt äcklig. Saknar min pappa som jag inte träffat på flera månader. Samma men mina systrar. Jag mår kast och vill helst av allt bara försvinna just nu. Folk säger till mig hela tiden att jag har förändrats. Och då menar dom negativt. Jag mår piss och det har gjort mig sur och grinig hela tiden. Förlåt om jag har varit taskig men jag mår inte bra bara.
Just nu sitter jag på toaletten och grinar, fan va töntig jag känner mig. En sån jävla blää!
nu vill jag bara hem och gosa hela dagen. Hade tänkt att vara med folk idag men det känns inte som jag har någon ork till det.
Ser jätte tråkig ut på bilden, men tänker inte fake smila endast för att se bra ut på en bild.
Fuck life sometimes!


Kommentarer
Postat av: johanna

känner igen mig i det du skriver, alla har såna dagar, vissa mer än andra, och jag har haft väldigt många, har haft depression t.om så ja jag vet hur det känns. Ett tips när du känner sådär är att göra saker som gör dig glad, var med folk som gör dig glad, hitta på saker, sitt absolut inte hemma, och vill du absolut göra det, så var med någon, eller sätt dig med någon familjemedlem, för är du själv och har tråkigt så sätter du igång och funderar, och då blir det enbart värre, försök sysselsätta dig helatiden, och berätta för dina nära och kära hur du känner, inklusive dina vänner, att du förändras är ju för att du mår dåligt, och är dom äkta vänner kommer dom förstå & stanna kvar:)

2012-04-23 @ 09:39:34
URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0