Fuckar aina

Har spenderat mina tre senaste dagar med Belliz och det har varit skitnais. Har hunnit med en massa grejer. Igår och idag har vi varit på Ungagemang som sagt, och det var riktigt roligt. Har lärt känna några nya goa människor. Sov på gården natten till idag och hade det asmysigt igårkväll. Vi var några som satt och spelade gitarr, körde mesiga lekar och dylikt. Som en lägerkväll helt enkelt!
Har lärt mig massa knep och sådant för att det skall vara lättare att arrangera olika saker. Det behövdes verkligen. Är mycket mer taggad på att fortsätta arrangera nu än vad jag var förut! Har en riktigt fet idé på gång..
Idag har jag varit med Belliz, Yasse och Matilda i några timmar, men sedan skulle de hem. Då ringde jag Enoch och Calle som så fint promenerade upp till oss från Donken, sedan kom Eric och Simon och joinade. Fetmysigt!
Efter någon timme spenderad i solen drog vi ner till torget för att möta Eddie och Terje för en grej.
Sedan drog jag hem. De andra drog till Ödsmål för att grilla. Jag skulle varit med men är inte det.
Ha en trevlans kväll, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0